Ale rádi odpovíme na všechny dotazy, kontaktovat nás můžete i přes e-mail info@idoklad.cz.
Informace ke zpoplatnění najdete také v článku na blogu a v ceníku tarifů.
Ale rádi odpovíme na všechny dotazy, kontaktovat nás můžete i přes e-mail info@idoklad.cz.
Informace ke zpoplatnění najdete také v článku na blogu a v ceníku tarifů.
Ať už platíte poprvé nebo tarif prodlužujete pravidelně, postup je vždy stejný.
V iDokladu zvolte ikonu domečku (vlevo na horní liště) a vyberte záložku Ceník předplatných. Tady si vyberte jednu ze tří nabízených možností a klikněte na tlačítko Vybrat. V dalším kroku si určíte délku předplatného (měsíc, 3 měsíce, rok). Pokud jste nezisková organizace nebo používáte Money S3, využijete také kolonku Mám slevový kód, bližší informace si přečtěte zde.
Potvrďte délku předplatného tlačítkem Pokračovat. Zkontrolujte firemní údaje (načtou se přímo z vašeho účtu v iDokladu).
Potvrďte údaje, zkontrolujte si rekapitulaci objednávky a stiskněte tlačítko Koupit. iDoklad vás přesměruje na GoPay platební bránu, kde si můžete vybrat z variant platba kartou nebo zrychlený bankovní převod.
Někdy to prostě na první dobrou nevyjde. Proto vám garantujeme, že do 30 dnů po zaplacení můžete svoje rozhodnutí změnit a my vám vrátíme celou částku z poslední platby. Garance neplatí pouze na první, ale i další platby. Požadavek pro vrácení peněz můžete provést zde.
Svůj iDoklad můžete samozřejmě kompletně zrušit, ale není to nutné. Dokud se nerozhodnete za služby iDokladu platit, nebudeme vám nic účtovat. Na žádné skryté automatické platby nehrajeme. Pokud si aktivujete účet Zdarma, můžete ho využívat, jak dlouho chcete. A klidně jen jednou za pár měsíců.
V adresáři zvolte možnost Kontakty a Tisk (horní lišta). Zobrazí se vám náhled seznamu kontaktů. Následně si vyberete formát, ve kterém chcete seznam mít a zvolíte možnost tisku nebo uložení do počítače.
Mrzí nás, že od nás chcete definitivně odejít. Faktury si můžete uchovat v našem cloudu bezplatně i s účtem Zdarma. Pokud jste ale rozhodnutí, že chcete svůj iDoklad a všechna data v něm definitivně odstranit, klikněte v aplikaci na menu a na ikonu otazníku, která se objeví vpravo. Vyberte záložku Zákaznická podpora a do formuláře napište svůj požadavek na zrušení účtu.
Pokud se po dvouměsíčním testovacím období rozhodnete pro volbu účtu Zdarma, budete automaticky vyzváni v seznamu kontaktů k výběru 5 klientů, kterým chcete účtovat. Do té doby nemusíte nic vybírat.
Faktury můžete stáhnout jednotlivě přes volbu Uložit. Další možnost je stáhnout hromadně v jednom souboru po dvaceti kusech přes volbu Tisk. Takto stáhnete faktury ve formátu .pdf nebo .xls. Faktury můžete také exportovat do Pohody nebo Money S3. Z těchto programů je následně získáte ve formátu .xml.
Již vystavené faktury si budete moci dále prohlížet nebo si je stáhnout. Nové faktury ale můžete v účtu Zdarma vystavit pouze pro 5 vybraných kontaktů.