info@idoklad.cz
SK
CZ
Facebook
Twitter
Google+
iDoklad online fakturace
Přihlásit
  • Vlastnosti
    • Úspora času
    • Přehledy
    • Sledování nákladů
    • Vystavování faktur
  • Ceník
  • Mobilní aplikace
  • Katalog účetních
    • Najdi účetního
    • Registrace účetního
  • Více
    • Blog
    • Kontaktujte nás
    • Katalog rozšíření k iDokladu
    • O nás
    • Kariéra
    • Podpora
    • Napsali o nás
    • Reference
    • Pro média
    • Odměna za doporučení
  • Přihlásit
  • Vyzkoušet zdarma

Odpovídáme na vaše nejčastěji kladené otázky

Ale rádi odpovíme na všechny dotazy, kontaktovat nás můžete i přes e-mail info@idoklad.cz.

Informace ke zpoplatnění najdete také v článku na blogu a v ceníku tarifů.

Co znamená, že mám 60 dnů nejvyššího Prémiového tarifu zdarma?
Je 60 dnů nejvyššího Prémiového tarifu pouze pro ty, kteří měli účet už před zpoplatněním?
Jak za tarif zaplatit?
Jak funguje garance 30 dnů na vrácení peněz?
Co když se rozhodnu přejít na vyšší tarif?
A když budu chtít tarif snížit?
Musím si k užívání iDokladu něco instalovat?
Jsou má data opravdu v bezpečí?
Musím si data někde zvlášť zálohovat?
Jak dlouho bude služba fungovat?
Kdo mi poradí, když si s něčím nebudu vědět rady?
V čem se liší běžná zákaznická podpora a přednostní pro Prémiový tarif?
Pokud přejdu na nižší tarif nebo účet Zdarma, smažete má data z pokročilých funkcí?
Co se stane, když nezaplatím?
Proč byl iDoklad dříve zdarma a teď je zpoplatněný?
Co mám dělat, když už iDoklad nechci dále používat?
Jak si mohu vyexportovat seznam kontaktů?
Jak mohu svůj účet definitivně smazat?
Jak a kdy si mám vybrat 5 zákazníků do seznamu kontaktů?
Jak si mohu stáhnout faktury?
Co se stane se staršími fakturami, když přejdu na účet Zdarma?
Co znamená, že mám 60 dnů nejvyššího Prémiového tarifu zdarma?
Že máte dost času na nezávazné zkoušení všeho, co iDoklad umí. Bez ohledu na zpoplatnění vám totiž na dva měsíce zpřístupníme naprosto všechny funkce a služby, které v iDokladu jsou.
Je 60 dnů nejvyššího Prémiového tarifu pouze pro ty, kteří měli účet už před zpoplatněním?
Ne. Stejnou možnost získáte, ať už si nový účet iDokladu zakládáte dnes, nebo přes službu už rutinně fakturujete. V obou případech dostane na dva měsíce přístup ke všem funkcím. A až si je vyzkoušíte, rozhodnete se, co opravdu využijete a zvolíte si podle toho svůj tarif.
Jak za tarif zaplatit?

Ať už platíte poprvé nebo tarif prodlužujete pravidelně, postup je vždy stejný.

V iDokladu zvolte ikonu domečku (vlevo na horní liště) a vyberte záložku Ceník předplatných. Tady si vyberte jednu ze tří nabízených možností a klikněte na tlačítko Vybrat. V dalším kroku si určíte délku předplatného (měsíc, 3 měsíce, rok). Pokud jste nezisková organizace nebo používáte Money S3, využijete také kolonku Mám slevový kód, bližší informace si přečtěte zde.

Potvrďte délku předplatného tlačítkem Pokračovat. Zkontrolujte firemní údaje (načtou se přímo z vašeho účtu v iDokladu).

Potvrďte údaje, zkontrolujte si rekapitulaci objednávky a stiskněte tlačítko Koupit. iDoklad vás přesměruje na GoPay platební bránu, kde si můžete vybrat z variant platba kartou nebo zrychlený bankovní převod.

Jak funguje garance 30 dnů na vrácení peněz?

Někdy to prostě na první dobrou nevyjde. Proto vám garantujeme, že do 30 dnů po zaplacení můžete svoje rozhodnutí změnit a my vám vrátíme celou částku z poslední platby. Garance neplatí pouze na první, ale i další platby. Požadavek pro vrácení peněz můžete provést zde.

Co když se rozhodnu přejít na vyšší tarif?
Nemusíte čekat, až vám skončí předplatné původního nižšího tarifu. Stačí provést platbu a nedočerpané dny ze stávajícího tarifu se vám přepočítají a přičtou k novému tarifu. Tarif změníme okamžitě.
A když budu chtít tarif snížit?
Pokud si pořídíte příliš vysoký tarif a rozhodnete se ho snížit, můžete tak učinit kdykoliv. Jeho čerpání však započne až po uplynutí platnosti aktuálního tarifu.
Musím si k užívání iDokladu něco instalovat?
Kdepak. To je jedna z našich největších výhod – iDoklad je cloudová služba, takže se ke všem datům dostanete z jakéhokoliv přístroje s internetovým prohlížečem všude na světě. Stačí vám připojení k internetu.
Jsou má data opravdu v bezpečí?
Na bezpečnost jsme psi. Nepřetržitě chráníme vaše osobní údaje a všechny faktury jsou u nás v naprostém bezpečí. Používáme protokol Secure Socket Layer (SSL), přes který šifrujeme veškeré elektronicky odesílané informace. A děláme toho mnohem více. Podívejte se, jak hlídáme vaše faktury a citlivé údaje.
Musím si data někde zvlášť zálohovat?
Ne, automaticky všechny údaje zálohujeme. Stačí se připojit a pokračovat v uložené práci.
Jak dlouho bude služba fungovat?
iDoklad je tak trochu naše dítko, které si neustále hýčkáme a rozmazlujeme inovacemi. A jen tak s tím neplánujeme přestat. S fakturami pomáháme už od roku 2011 a postupně jsme přidali desítky funkcí, které si poradí nejen s účetnictvím, ale i s obchodními úkoly. Momentálně působíme v České a Slovenské republice. Máme za sebou silné zázemí velké softwarové firmy existující déle než 25 let. A iDoklad u nás patří k nejvíce využívaným službám svého druhu.
Kdo mi poradí, když si s něčím nebudu vědět rady?
No přece my, tým iDokladu! Kontaktujte nás formulářem v aplikaci. V pravém horním rohu vždy uvidíte ikonu otazníku v kolečku a záložku Zákaznická podpora.
V čem se liší běžná zákaznická podpora a přednostní pro Prémiový tarif?
Pokud máte přednostní zákaznickou podporu, garantujeme, že váš dotaz budeme řešit do 4 pracovních hodin od nahlášení.
Pokud přejdu na nižší tarif nebo účet Zdarma, smažete má data z pokročilých funkcí?
Ne. Snížením tarifu přijdete o některé funkce, ale data z nich nesmažeme. Pokud se k vyššímu tarifu vrátíte, všechny dříve vložené dokumenty a údaje najdete zase na svém místě. Jak když jste se vrátili po letním táboře do svého pokoje.
Co se stane, když nezaplatím?
Můžete si alespoň aktivovat účet Zdarma, který umožňuje základní fakturaci pro omezený počet klientů. O data z vyšších tarifů nepřijdete, pouze k některým z nich ztratíte přístup. Nový vyšší tarif si můžete pořídit kdykoliv, nemusíte čekat na začátek měsíce.
Proč byl iDoklad dříve zdarma a teď je zpoplatněný?
Protože iDoklad zásadně vyrostl a pomáhá výrazně s účetnictvím i obchodem. A roste stále více a více. V průměru přidáváme 4 nové funkce za měsíc, jsme pro vás připraveni se zákaznickou podporou a lámeme si hlavu, jak pro vás iDoklad ještě vymazlit. A na to jsou potřební lidé a jejich čas. Věříme ale, že díky 3 různým tarifům a účtu Zdarma každý najde cenu, která jeho podnikání bude vyhovovat.
Co mám dělat, když už iDoklad nechci dále používat?

Svůj iDoklad můžete samozřejmě kompletně zrušit, ale není to nutné. Dokud se nerozhodnete za služby iDokladu platit, nebudeme vám nic účtovat. Na žádné skryté automatické platby nehrajeme. Pokud si aktivujete účet Zdarma, můžete ho využívat, jak dlouho chcete. A klidně jen jednou za pár měsíců.

Jak si mohu vyexportovat seznam kontaktů?

V adresáři zvolte možnost Kontakty a Tisk (horní lišta). Zobrazí se vám náhled seznamu kontaktů. Následně si vyberete formát, ve kterém chcete seznam mít a zvolíte možnost tisku nebo uložení do počítače.

Jak mohu svůj účet definitivně smazat?

Mrzí nás, že od nás chcete definitivně odejít. Faktury si můžete uchovat v našem cloudu bezplatně i s účtem Zdarma. Pokud jste ale rozhodnutí, že chcete svůj iDoklad a všechna data v něm definitivně odstranit, klikněte v aplikaci na menu a na ikonu otazníku, která se objeví vpravo. Vyberte záložku Zákaznická podpora a do formuláře napište svůj požadavek na zrušení účtu.

Jak a kdy si mám vybrat 5 zákazníků do seznamu kontaktů?

Pokud se po dvouměsíčním testovacím období rozhodnete pro volbu účtu Zdarma, budete automaticky vyzváni v seznamu kontaktů k výběru 5 klientů, kterým chcete účtovat. Do té doby nemusíte nic vybírat.

Jak si mohu stáhnout faktury?

Faktury můžete stáhnout jednotlivě přes volbu Uložit. Další možnost je stáhnout hromadně v jednom souboru po dvaceti kusech přes volbu Tisk. Takto stáhnete faktury ve formátu .pdf nebo .xls. Faktury můžete také exportovat do Pohody nebo Money S3. Z těchto programů je následně získáte ve formátu .xml.

Co se stane se staršími fakturami, když přejdu na účet Zdarma?

Již vystavené faktury si budete moci dále prohlížet nebo si je stáhnout. Nové faktury ale můžete v účtu Zdarma vystavit pouze pro 5 vybraných kontaktů.

O nás

  • O nás
  • Kontaktujte nás
  • Kariéra
  • Blog
  • Reference
  • Napsali o nás
  • Pro média

Přehled funkcí

  • Vystavování faktur
  • Sledování nákladů
  • Přehledy
  • Úspora času
  • Mobilní aplikace

Užitečné odkazy

  • Přihlášení do iDokladu
  • Nápověda iDokladu
  • Katalog rozšíření k iDokladu
  • Účetní a daňový servis
  • Účetní software Money S3
  • ERP systém Money S4

Pro vývojáře

  • Vývojářský web
  • iDoklad API
  • Podmínky použití
  • Bezpečnost a zálohování
  • Zásady ochrany osobních údajů
  • Cookie Policy
  • Mapa webu
© Solitea Česká republika, a.s.
idoklad
money
Profi Účtenka
Profipokladny
Solitea Česká republika