Nastavení – Uživatel

Zkopírovat link Zkopírováno
Poslední aktualizace: 19. 12. 2022 3 minuty čtení

V iDokladu může v jedné firmě pracovat několik uživatelů. Aplikace přitom vyloučí možnost vystavení dokladů s duplicitním číslem a zajistí, že i v případě souběžné práce několika uživatelů mají uložené doklady vždy jedinečnou identifikaci.

Každý uživatel má své přihlašovací jméno a heslo, ke své firmě ho může přidat pouze majitel. Uživatel může libovolně vystavovat, upravovat a mazat všechny doklady (i ty, které sám nevystavil). V nastavení má přístup do záložek:

  • Uživatel, kde může změnit své údaje jako např. jméno, mobil, e-mailovou adresu, heslo atd.
  • Import, pomocí které může nahrát faktury a adresy do iDokladu.

Nastavení v ostatních záložkách může měnit pouze majitel firmy, který má v aplikaci neomezená práva.

Nastavení uživatele provedete kliknutím v levém menu na Nastavení → Uživatel. Stránka obsahuje čtyři záložky:

  • Přihlašovací údaje,
  • Osobní údaje,
  • Seznam uživatelů,
  • GDPR.

Přihlašovací údaje

Zkopírovat link Zkopírováno

Přihlašovací e-mail – e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci do iDokladu, upravíte kliknutím na odkaz Změnit přihlašovací e-mail. Otevře se okno, ve kterém vyplníte nový e-mail a změnu potvrdíte zadáním hesla, které používáte pro přihlášení. Poté klikněte na tlačítko Změnit. Na zadanou e-mailovou adresu přijde mail s odkazem pro potvrzení nového e-mailu. Do potvrzení se do iDokladu stále přihlásíte původním e-mailem.

Heslo – po kliknutí na tlačítko Změnit přihlašovací heslo můžete zadat nové heslo, kterým se budete přihlašovat ke svému účtu v iDokladu. Heslo zadejte pro kontrolu správnosti dvakrát, kliknutím na ikonu icon zadávané heslo zobrazíte. Poté klikněte na tlačítkoZměnit.

Osobní údaje

Zkopírovat link Zkopírováno

Jméno a Příjmení – zobrazí se v tiskových sestavách faktur jako údaje pracovníka, který doklad vystavil.

Mobil – pokud chcete na fakturách zobrazovat své telefonní číslo, zadejte ho sem.

Zaškrtnutím pole „Souhlasím se zpracováním osobních údajů ve smyslu GDPR“ dáváte souhlas ke zpracování údajů v průzkumu, který přispívá ke zlepšování služby iDoklad. Víc informací zobrazíte kliknutím na ikonu otazníku icon na konci řádku.

Všechny změny potvrďte kliknutím na tlačítkoUložit.

Seznam uživatelů

Zkopírovat link Zkopírováno

V této záložce vidíte seznam všech uživatelů, kteří mají v iDokladu přístup do vaší firmy. V seznamu je u každého uživatele jeho e-mail, jméno, příjmení, telefonní číslo a typ přístupu (tedy zda je v iDokladu majitelem nebo uživatelem).

Kliknutím na ikonu icon přidáte nového uživatele. Zadejte e-mail, na který odešlete pozvánku do iDokladu. Uživatel má 24 hodin na to, aby pozvánku přijal a nastavil si své heslo pro vstup do aplikace a další údaje.

Kliknutím na ikonu icon na konci řádku naopak uživatele odstraníte.

Smazat můžete i víc uživatelů naráz – vyberte je zaškrtnutím pole na začátku řádku a poté klikněte na ikonu icon nad tabulkou.

GDPR

Zkopírovat link Zkopírováno

V záložce Základní informace si přečtěte, jak iDoklad používá a uchovává osobní údaje:

  • uživatelů iDokladu
  • a jejich zákazníků.

V záložce GDPR můžete anonymizovat své kontakty. To znamená, že se osobní údaje vybraného subjektu nenávratně přepíšou v adresáři i všech jeho dokladech.

Subjekt vyberte ze seznamu a klikněte na tlačítkoAnonymizovat. Zobrazí se vám upozornění, že anonymizace osobních údajů je nevratná. Kliknutím naZrušit neboOK ji zrušíte, nebo potvrdíte.

Byly tyto informace užitečné?
0 0

Stále si nevíte rady?

blank

miniakademie iDoklad

miniakademie
blank

Zeptejte se komunity na FB

Začít chat na FB

Mohlo by vás zajímat

Vybrat jiné téma