Faktury a sklad
v jedné aplikaci
Když v iDokladu přidáte položku na fakturu, automaticky se vám odečte ze skladu – vždy máte aktuální přehled o stavu zásob.
Vhodné pro malé sklady
V iDokladu vedete jednoduchou skladovou evidenci. Vždy když nakoupíte či vyrobíte zboží, v aplikaci na pár kliknutí aktualizujete stav zásob. Jakmile zboží vložíte na fakturu, příslušný počet se ze skladu automaticky odečte. Tím šetříte čas – nemusíte čísla aktualizovat ručně a vždy víte, kolik zboží máte reálně k dispozici.
Ceny a skladové pohyby
Na začátku si všechno zboží vložíte do ceníku – uvedete cenu, měrnou jednotku a počáteční stav skladu. U položek vidíte i skladové pohyby – kdy a kolik jste naskladnili či vyskladnili.
Propojení s e-shopem
iDoklad propojíte s WooCommerce, Shopify nebo oXyShopem. Když zákazník nakoupí, iDoklad automaticky vystaví fakturu, odešle ji zákazníkovi a zároveň vyskladní zboží. Nic z toho už neděláte ručně.
Evidence zákazníků
V iDokladu máte přehledný adresář s údaji zákazníků. Aplikace vám ukáže, kteří z nich u vás nejvíc nakupují a kteří mají faktury po splatnosti. Pokud chcete, automaticky jim pošle upomínku.
Poté se rozhodnete, jestli vám stačí účet zdarma, nebo přejdete na placený tarif.
Vše důležité v mobilu
Díky iDokladu nosíte to nejdůležitější ze svého podnikání stále u sebe. K fakturám či stavu skladu se dostanete i z mobilu – stačí připojení na internet.