• Produkty
  • Kariéra
Skrýt menu
Skrýt formulář
  • Účetní a fakturační software
  • Platební systémy
  • Pokladní systémy
  • Podnikové systémy
  • Mzdové a personální systémy
  • IT infrastruktura
  • Datová analytika
  • Systémy na klíč
  • Produktivita
  • iDoklad
  • Money S3
  • Dotypay
  • Dotykačka
  • Markeeta
  • Prodejna
  • Smart POS
  • Profi Účtenka
  • Profi Pokladny
  • Byznys
  • Ekos
  • incadea.dms
  • Infor CPQ
  • Infor LN
  • Infor OS
  • Infor VISUAL
  • Microsoft Dynamics 365 Cloudová řešení
  • Microsoft Dynamics 365 Business Central
  • Microsoft Dynamics 365 Finance
  • Microsoft Dynamics 365 Sales
  • Microsoft Dynamics 365 Supply Chain
  • Money S4
  • Money S5
  • OneCore
  • Vario
  • Vema
  • Byznys
  • Vario
  • Money S3
  • Správa a bezpečnost IT
  • Cloudová a hybridní infrastruktura
  • HPE GreenLake
  • Outsourcing
  • Modern Workplace
  • Finanční konsolidace
  • Planning, budgeting & forecasting
  • Business Intelligence Competency Center
  • Reporting a vizualizace dat
  • Datové sklady
  • Business Intelligence
  • Master Data Management
  • Elektronické registry
  • Elektronická preskripce
  • Elektronická bezpečnost potravin
  • Elektronické správní řízení
  • Elektronické celnictví
  • Elektronické zdravotní pojišťovnictví
  • Intranet a spolupráce
  • DMS systémy a projektové portály
  • Procesní a intranetové aplikace

Potřebujete poradit s výběrem produktu?

Ano, prosím
  • Produkty
    • Účetní a fakturační software
      • iDoklad
      • Money S3
    • Platební systémy
      • Dotypay
    • Pokladní systémy
      • Dotykačka
      • Markeeta
      • Prodejna
      • Smart POS
      • Profi Účtenka
      • Profi Pokladny
    • Podnikové systémy
      • Byznys
      • Ekos
      • incadea.dms
      • Infor CPQ
      • Infor LN
      • Infor OS
      • Infor VISUAL
      • Microsoft Dynamics 365 Cloudová řešení
      • Microsoft Dynamics 365 Business Central
      • Microsoft Dynamics 365 Finance
      • Microsoft Dynamics 365 Sales
      • Microsoft Dynamics 365 Supply Chain
      • Money S4
      • Money S5
      • OneCore
      • Vario
    • Mzdové a personální systémy
      • Vema
      • Byznys
      • Vario
      • Money S3
    • IT infrastruktura
      • Správa a bezpečnost IT
      • Cloudová a hybridní infrastruktura
      • HPE GreenLake
      • Outsourcing
      • Modern Workplace
    • Datová analytika
      • Finanční konsolidace
      • Planning, budgeting & forecasting
      • Business Intelligence Competency Center
      • Reporting a vizualizace dat
      • Datové sklady
      • Business Intelligence
      • Master Data Management
    • Systémy na klíč
      • Elektronické registry
      • Elektronická preskripce
      • Elektronická bezpečnost potravin
      • Elektronické správní řízení
      • Elektronické celnictví
      • Elektronické zdravotní pojišťovnictví
    • Produktivita
      • Intranet a spolupráce
      • DMS systémy a projektové portály
      • Procesní a intranetové aplikace
  • Kariéra
  • Potřebujete poradit s výběrem produktu?

    Ano, prosím
info@idoklad.cz
SK
CZ
Facebook
Twitter
iDoklad online fakturace
Přihlásit
  • Chytré funkce
    • Online fakturace
    • Sledování příjmů a výdajů
    • Správa obchodních kontaktů
    • Výměna dokladů s účetní
    • Podklady pro finanční úřad
    • Propojení s dalšími službami
  • Ceník
  • Mobilní aplikace
    • iDoklad
    • Profi Účtenka
  • Blog
  • Podpora
  • Přihlásit
  • Vyzkoušet zdarma

Přestat používat Dativery je jako vrátit se v době železné k pazourkům

25.7.2018Příběhy podnikatelůkomentovatSolitea Česká republika

V malých firmách jich jsou desítky. U větších podniků není ani stovka výjimkou. Řeč je o aplikacích, které usnadňují práci napříč celou firmou. Představte si, že informace z nich lze snadno propojit a zkombinovat tak, že vám okamžitě vytvoří komplexní obraz a spojí data do souvislostí. Například iDoklad neumí rezervaci zasedaček, evidenci pacientů nebo e-shop. S Dativery ho ale snadno propojíte s těmi správnými aplikacemi a máte vše na jednom místě. Více se dozvíte v rozhovoru s Petrem Ferschmannem.

Existuje služba, která by poskytovala podobný servis jako vy?

Obdobu Dativery nikdo u nás ani v zahraničí nedělá, naše služba je unikátní. O to větší výzva ale je vysvětlit uživatelům, co vlastně děláme.

Odkud přišel nápad spustit službu jako je Dativery?

Vycházel jsem z vlastních potřeb a znalosti firemního prostředí. Když používá firma řadu rozličných aplikací, je potřeba je propojit. Na trhu ale takové řešení chybělo, tak jsem začal připravovat Dativery.

Posty + do článků nová grafiky

Skvělých a užitečných aplikací je mnoho, ale na trhu chyběl nástroj, který by je propojil a dal jim možnost spojit síly. Tak jsem se ho rozhodl vytvořit.

Z čeho jste vycházeli, když jste Dativery vymýšleli?

Na trhu je poptávka po propojování služeb a aplikací přes API. Jenže z ekonomického hlediska je propojování pro poskytovatele služeb či aplikací poměrně drahá záležitost. Uživatelé toužili po propojení s dalšími aplikacemi, ale prosté zpřístupnění API nestačilo, bylo nutné propojení i na úrovni uživatelského rozhraní. Do realizace integrace musel vstoupit i náš vývojář a tím se propojení prodražilo.

Stačila taková znalost k vymyslení služby?

To byl základ. Současně se ve firmách používalo stále více specializovaných webových aplikací.

Jak používání aplikací ovlivnilo vývoj Dativery?

Firmy zjistily, že už nemusí používat obrovský informační systém s tisíci nepotřebnými funkcemi a pomalým vývojem. Místo toho si firmy či jejich oddělení vybraly menší aplikace, které velmi dobře zvládaly potřebnou oblast a navíc přidávaly inovace rychleji než velké systémy. Prosté a elegantní.

idoklad-mailchimp-1024x1011

Příkladem je i iDoklad – skvělá aplikace, která dělá fakturaci, ale neumožňuje současně nabídnout také rezervaci zasedaček, evidenci pacientů nebo e-shop.

Jakou výhodu nabízí použití jednotlivých aplikací?

Když se aplikace nesnaží vyřešit veškeré provozní problémy všech firem, ale zaměří se jen na určitou oblast, pak je pochopitelně mnohem jednoduší a levnější takové aplikace vytvořit. I pro velmi specifické oblasti díky tomu snadno vzniknou velmi dobré aplikace.

Dativery je v tuto chvíli v beta verzi. Proto je zdarma a stačí se jen registrovat.

A takové aplikace v konečném kroku propojí Dativery?

Přesně tak, Dativery je jejich pojítkem. Umožníme firmám složit všechny aplikace do jediného funkčního celku a využít jejich synergii. Obdobně jako při použití velkého podnikového informačního systému.

Merk_1

V Dativery jsme začali tím, co nám chybělo nejvíce – rozšiřování aplikací v uživatelském rozhraní.

Vyvíjí se služba dál nebo je současná podoba finální?

Službu dále rozvíjíme. První verze Dativery vyšla v červenci 2017 a obsahovala možnost ve specializovaných aplikacích u záznamů zobrazovat relevantní data – například ekonomické výsledky firem či informace ze sociálních sítí u konkrétního klienta. V únoru 2018 jsme dokončili verzi, která zobrazuje související data i z ostatních aplikací. Dativery je už teď skvělým pomocníkem, my však s vývojem pokračujeme dál. Nedávno jsme podepsali další kolo investic a tak máme velké plány.

Posty + do článků nová grafiky (1)

Posty + do článků nová grafiky (2)

A jak to celé funguje?

Uživatel vybere scénář, který propojí jeho vybrané aplikace. Aktuálně podporujeme 53 aplikací pro CRM, uživatelskou podporu, fakturaci a účetnictví, e-mailový marketing a také poštovní klienty a informační zdroje. Pro ně máme přes 900 scénářů. Pracujeme na doplnění další stovky aplikací.

ZelenaPosta_1

Firmy dnes používají spoustu aplikací. Mnohem více, než si připustí.

Které scénáře jsou nejoblíbenější?

Favority jsou scénáře s informacemi o firmách z databáze Merk, populární jsou také scénáře zobrazující vydané faktury u došlého e-mailu. Uživatelé často využívají Zelenou poštu, tedy posílání papírových faktur klepnutím na tlačítko. Mimochodem, všechny typy zmíněných scénářů lze používat s iDokladem.

A s čím nejvíce pomáhá Dativery právě vám?

Mým nejoblíbenějším napojením je FullContact a Merk. Díky tomu u příchozího e-mailu vidím informace o odesílateli – včetně ekonomických výsledků souvisejících firem či odkazů na LinkedIn a další sociální sítě.

Je o službě z vašeho pohledu dostatečně slyšet nebo na svoji slávu a masové objevení teprve čeká?

Jsme na startu, v únoru jsme vydali verzi pro široké použití. Máme ale zkušenosti, že jakmile jednou uživatelé službu vyzkouší, už se nechtějí vracet k nepropojenému chaosu.

Vyzkoušejte propojení iDokladu a Dativery. Pro fungování doplňku stačí tarif s API (tedy Oblíbený nebo Prémiový) a registrace do služby Dativery včetně instalace rozšíření prohlížeče.

  • Byly tyto informace užitečné?
  • AnoNe
Předchozí článek [Novinka] Při platbě převodem aktivujeme váš tarif okamžitě Další článek Podnikatelský daňový kalendář: srpen

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Covid-19: Jak virus ovlivnil sociální a zdravotní pojištění
  • Covid-19: co se mění v placení daní
  • Covid-19: OSVČ, zaměstnanec, zaměstnavatel a postup v různých životních situacích
  • Covid-19: Dotace, úvěry, ošetřovné a jiná ekonomická pomoc pro živnostníky a podnikatele
  • Vylepšili jsme vystavování daňových dokladů k platbě

Rubriky

  • Novinky v iDokladu
  • Podnikatelský servis
  • Příběhy podnikatelů
  • Tipy a rady pro uživatele

O nás

  • O nás
  • Kontaktujte nás
  • Kariéra
  • Blog
  • Reference
  • Napsali o nás
  • Pro média

Přehled funkcí

  • Program na faktury
  • Online fakturace
  • Sledování příjmů a výdajů
  • Správa obchodních kontaktů
  • Výměna dokladů s účetní
  • Podklady pro finanční úřad
  • Propojení s dalšími službami
  • Mobilní aplikace

Užitečné odkazy

  • Přihlášení do iDokladu
  • Nápověda iDokladu
  • Webináře
  • Katalog rozšíření k iDokladu
  • Katalog účetních
  • Registrace účetního
  • Účetní a daňový servis
  • Účetní software Money S3
  • ERP systém Money S4
  • Odměna za doporučení
  • Zapojte se do testování iDokladu

Pro vývojáře

  • Vývojářský web
  • iDoklad API
  • Podmínky použití
  • Bezpečnost a zálohování
  • Zásady ochrany osobních údajů
  • Cookie Policy
  • Mapa webu
© Solitea, a.s.
  • Kariéra ➔
  • Na web Solitea ➔
Copyright 2021 Solitea, a.s.
idoklad
money
Profi Účtenka
Profipokladny
Solitea Česká republika