Datum publikace 04. 06. 2021 Komentáře 0 Sdílet článek

iDoklad pozitivní účetní: jaké výhody získají účetní, kteří se zapojí?

Author Solitea 7 minut čtení 1
Náhledový obrázek

Mnoho účetních se potýká s tím, že jejich klienti dělají na dokladech spoustu chyb, které pak vyžadují opravu. Nebo nestíhají a musí být v kanceláři déle, protože je potřeba, aby přepsali faktury do účetního programu. Pokud se přidáte mezi iDoklad pozitivní účetní (IPÚ), těchto a mnohých dalších problémů se zbavíte.

Cílem IPÚ je usnadnit samostatným účetním práci a podnikatelům zjednodušit fakturaci. Účetní, kteří do programu vstupují, absolvují 40minutové video školení. Následně složí on-line test a získají certifikaci iDoklad pozitivního účetního a řadu benefitů pro své klienty, například 50% slevu na první tarif iDokladu nebo vstup zdarma do podnikatelské mini akademie, kterou spouštíme už na podzim.

Pojďme se podívat, co konkrétně vám zapojení mezi IPÚ přinese.

1. Najdete nové klienty

Po získání certifikace vás zařadíme do katalogu iDoklad pozitivních účetních. V něm hledají svou novou účetní naši uživatelé a i ti, kteří potřebují účetní, která zvládne pracovat na dálku.

Katalog aktivně propagujeme. Pokud se třeba uživatel iDokladu blíží k překročení hranice plátcovství DPH, upozorníme ho a rovnou mu posíláme odkaz na katalog, aby si vybral účetní, která mu s novou agendou pomůže.

Na Facebooku jsme také založili skupinu, která propojuje iDoklad pozitivní účetní a podnikatele. Pokud v ní budete aktivně odpovídat na otázky podnikatelů, můžete mezi nimi získat nové klienty.

2. Nezdržují vás chybně vystavené doklady

Určitě to znáte – klient vám pošle podklady se zpožděním a ještě v nich má chyby. Už tak nestíháte a navíc musíte řešit opravu. S iDokladem tyto případy výrazně omezíte.

Pokud v něm váš klient začne fakturovat, aplikace pohlídá, aby měl na faktuře všechny důležité údaje. Pokud by mu některý chyběl, nejde doklad uložit. Faktury se také automaticky číslují, takže podnikatel má správně číselnou řadu. Když se v zákonech cokoliv změní, třeba jako zaokrouhlování DPH, klient má pořád správně doklady, protože iDoklad je neustále v souladu s legislativou.

3. Odpadne vám přepisování dokladů

Jestliže účtujete v Money, Pohodě nebo Variu, klientův iDoklad propojíte se svým programem a faktury si z něj na pár kliknutí stáhnete. Díky tomu ušetříte hodiny času stejně jako Kateřina Knotková, která zpracovává účetnictví pro stavební firmy. „Na fakturách mívají hodně položek a jednu dávku bych přepisovala klidně pět hodin. Místo toho si je z iDokladu stáhnu za minutu,” vysvětluje Kateřina Knotková. 

TIP: Přečtěte si celý příběh Kateřiny Knotkové a zjistěte, jak moc jí usnadňuje práci, když 80 % jejích klientů používá iDoklad.

4. Předávání dokladů je mnohem jednodušší

iDoklad vám usnadní práci, i pokud používáte jiný účetní program, než jsou výše uvedené. Klient vám udělí vzdálený přístup do svého iDokladu a jakmile má fakturaci za daný měsíc hotovou, jen vám zavolá. Vy se do jeho iDokladu přihlásíte a sami si faktury stáhnete.

Díky tomu vám zákazník nemusí nosit faktury osobně, ani je neposílá e-mailem. V iDokladu si rovnou zkontrolujete, že máte všechny jeho faktury a v dokladech je pořádek.

Z iDokladu si stáhnete i klientovy dobropisy, pokladní doklady, přijaté faktury, zálohové faktury, prodejky a další doklady.

Pokud si váš klient v iDokladu neeviduje přijaté faktury, vůbec to nevadí. V úvodním video školení vám poradíme, jak si je na dálku předáte prostřednictvím úložiště na internetu.

5. Nabídnete svým klientům výhody navíc

Aby byl pro vaše nové i stávající klienty přechod na iDoklad snazší, dostanete od nás slevový kód. S ním vaši zákazníci získají 50% slevu na svůj první tarif.

Zároveň se mohou zdarma zúčastnit naší mini akademie pro podnikatele. Ve více než 30 video lekcích zkušení odborníci vysvětlují základy fakturace, účetnictví, daní, práva a cenotvorby. Běžná cena mini akademie je 990 Kč, ale vy získáte slevový kód, díky kterému se vaši klienti zúčastní zdarma.

V mini akademii například vysvětlujeme, proč je důležité, aby podnikatelé svým účetním posílali podklady včas a kompletní a poradíme jim, jakým chybám se při fakturaci vyhnout. To vše vám ve výsledku usnadní práci.

Akademii využijí jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější. Je například vhodná pro ty z vašich klientů, kterým musíte často opravovat doklady. Díky akademii už nebudou tolik chybovat a pochopí, co a proč od nich potřebujete.

Mini akademii spustíme na podzim 2021 a všechny zapojené účetní o spuštění včas informujeme.

Chci se stát iDoklad pozitivním účetním

iDoklad je výhodný i pro vaše klienty

Pokud vaši klienti přejdou na iDoklad, je to přínosné i pro ně. Najednou se jim fakturace výrazně zrychlí, protože s iDokladem vystaví fakturu do minuty.

Fakturační služba navíc nabízí spoustu chytrých automatizací, které jim ušetří další čas. Například automaticky:

  • páruje úhrady na účet s fakturami,
  • odesílá upomínky zákazníkům, kteří mají fakturu po splatnosti,
  • po propojení s e-shopem automaticky vystavuje a odesílá faktury nakupujícím.

Podnikatelé také oceňují, že své doklady mají na jednom místě a dostanou se k nim z kteréhokoliv počítače nebo chytrého telefonu.

Když klientům představuji iDoklad, tak jsou z něj ve většině případů nadšení. Jsou rádi, že je mé služby vyjdou levněji a zároveň získají nástroj, který jim usnadní fakturování i další firemní procesy,” popisuje účetní Kateřina Knotková. 

Zhruba 80 % jejích klientů používá iDoklad. Protože neplatí za přepisování faktur, mají účetní služby levnější. Díky iDokladu tak Kateřina Knotková svým klientům nabízí přidanou hodnotu a drží si tak konkurenční výhodu.

iDoklad má desítky tisíc spokojených uživatelů

O tom, že iDoklad podnikatelům reálně pomáhá, svědčí komentáře, které nám píší na Facebooku. Tady jsou pro ukázku dva z nich.

blank

blank

Další zkušenosti uživatelů najdete v referencích nebo v rozhovorech na blogu.

Odpovědi na časté otázky účetních

Musím za iDoklad pozitivní účetní zaplatit?

Členství v IPÚ je zdarma. Navíc si ani nemusíte platit tarif u iDokladu, takže se zapojením nemáte žádné výdaje.

Musí na iDoklad přejít všichni moji klienti?

Samozřejmě, že ne. Je na vás, abyste vyhodnotili, jestli je iDoklad pro konkrétního klienta přínosný. Nemá smysl, abyste ho doporučovali někomu, kdo ho nevyužije. 

Můžu z IPÚ vystoupit?

Ano, pokud se rozhodnete skončit, stačí, když nám napíšete a my vás vyřadíme z katalogu a ukončíme platnost vašeho slevového kódu. Vystoupit můžete kdykoliv.

Kde se můžu zeptat, pokud mám další otázku?

Napište nám na info@idoklad.cz a rádi vám vše detailně vysvětlíme.

Staňte se iDoklad pozitivní účetním

Usnadněte práci sobě i svým klientům a staňte se iDoklad pozitivním účetním. Stačí, když se níže přihlásíte a my vám pošleme odkaz na 40minutový e-learning. Z něho se dozvíte, jak:

  • nejefektivněji spolupracovat s klientem na dálku,
  • jak si stáhnout data z jeho iDokladu
  • a jaké další výhody iDoklad vám a vašim klientům přinese.

Jakmile se na video podíváte, pokračujete na on-line test. Po jeho úspěšném složení vám vystavíme certifikát, zapíšeme vás do katalogu a pošleme slevový kód a materiály pro vaše klienty.

Chci se stát iDoklad pozitivním účetním

Související články

Vyřešte daňové přiznání za rok 2021 pomocí iDokladu

09. 03. 2022 2 minuty čtení 0
Přečíst článek

Detailní návod zdarma, jak vyplnit daňové přiznání svépomocí [živé vysílání]

24. 02. 2022 2 minuty čtení 0
Přečíst článek

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *