Datum publikace 13. 12. 2017 Komentáře 20 Sdílet článek

Měníme vzhled faktur

Author Solitea 0 minut čtení 0
Náhledový obrázek

Úprava vzhledu faktury byla jednou z nejčastějších připomínek vás, uživatelů iDokladu. Proto všichni z týmu, od vývojářů po účetní, spojili síly a navrhli její novou podobu.

Do návrhu jsme také zapracovali připomínky, které jsme od vás získali na zákaznické lince, v e-mailech se zpětnou vazbou i při osobním setkání. A teď představujeme výsledek.

Co ještě upravit? Co schází nebo se vám zdá nadbytečné? Zajímá nás váš názor, diskutujte zde nebo na našem Facebooku.

faktura-var-B

Související články

Oznámení o změně názvu: Solitea se mění na Seyfor

21. 11. 2022 1 minuta čtení 8
Přečíst článek

[Novinky] Rychlejší zpracování faktur v účetních systémech díky ISDOC formátu

07. 06. 2022 1 minuta čtení 18
Přečíst článek

    20 komentářů

    1. blank Radek napsal:

      Hlavně ať se na jednu stránku vleze co nejvíc položek. Vadí mi u stávajících faktur, že při určitém počtu položek na faktuře, kde přitom zbývá i dost místa, tak stejně sečtenou cenu to uděla na další stránce.

    2. blank Lukáš napsal:

      Vzhled stávajících faktur bylo to, co mě od používání idokladu odrazovalo…. Tento návrh je o mnoho lepší. Mám velkou radost :-). Uvítal bych, kdyby šlo libovolně měnit barvu modrého základu třeba do firemních barev…
      Vadila mi ještě jedna věc a to, že nešlo v rámci jedné položky použít klávesu enter k zalomení textu a vytvoření víceřádkového popisu. Při použití enter se vložila nová položka…. ale to asi nesouvisí s tématem vzhledu faktur :-)

    3. blank Unl napsal:

      ‚- fakturační adresa by měla být tak, aby se faktura při vytištění dala složit do klasické dopisní obálky (DL) s okénkem (v okénku byla adresa)
      – chybí mi QR faktura (ne jen kód QR platby)
      – u nové faktury mi chybí věta: Prosím, uhraďte částku XXX Kč na účet 0123-13245679/0800 s variabilním symbolem 20170020 …
      – u staré faktury se mi tedy popis v hlavičce tedy „Faktura – daňový doklad č. 20170020“ líbil podstatně víc, v nové faktuře a v tomhle rámečku se mi to nelíbí.
      – na 1. stránku by se mohlo vejít víc položek, zejména s delším popisem
      – datum vystavení, splatnosti, zdanitelného planění, mi přijde přehlednější, když je pod sebou
      – bylo by fain, kdyby šla faktura při exportu do PDF nastavit jako uzamčená pro úpravy (pod vlastním heslem)
      – bylo by fain, kdyby tam mohlo být místo na elektronický podpis a kord, kdyby šlo fakturu el. podepsat přímo v iDokladu
      – nemohu teď vyzkoušet, ale nevím jak bude faktura vypadat při vytištění, třeba na čb. tiskárně (zejména na jehličkové, nebo laserové nastavené na úsporný tisk), zejména mám namysli bílé písmo u platebních údajů!
      – úplně mě irituje při zadávání popisu krátké okénko (teď nevím asi 40 znaků), takže když zadáváte delší popis, který při každé faktuře měníte, je to fakt na nic, protože kontrolu uděláte až po uložení faktury a když najdete chybu (třeba překlep), tak se to špatně opravuje. Faktura je tak pro někoho, kdo dělá krátké popisy třeba prodá „bourací kladivo“, ale u služeb, kde popisujete složitější úkony, je to na nic. I tady při komentáři je okénko pro email dlouhé cca 100 znaků a u popisu faktury snad 40 možná ani to ne.

    4. Možnost změny barevného schématu faktury prosím. Ideální případ by byl otevření designu pro developery, možnost importovat vlastní šablonu.

    5. blank Miloš napsal:

      Začínám iDoklad používat, ale co mi vadí, je malý výběr šablon s malou možností do šablony zasáhnout. Používám své šablony, kdemám vychytané věci i styly a velikosti písma, aby všechno bylo maximálně přehledné a přívětivé. Tady je velká rezerva. Uvítal bych i další přehledy plateb a dlužníků např. s tříděním celkových příjmů podle firem.

      1. blank Podpora napsal:

        Dobrý den,

        děkujeme za Vaši zpětnou vazbu na zlepšení iDokladu, předáme Vaše náměty na naše vývojové oddělení k případnému zapracování do některé z dalších verzí iDokladu.

        Přejeme pěkný den

    6. blank Jitka Janů napsal:

      Má připomínka se nevztahuje vyloženě ke vzhledu šablon, spíš obecně k tomu, co by se mohlo do budoucna přidat: zakomponovat do možností plateb i PayPal.

      1. blank Podpora napsal:

        Dobrý den,

        děkujeme za Váš námět na zlepšení iDokladu.

        Přejeme pěkný den

      2. blank Podpora napsal:

        Dobrý den,

        děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a cenné podněty, předáme zpětnou vazbu k případnému zapracování kolegům z vývojového oddělení.

        Přejeme pěkný den

      3. blank Podpora napsal:

        Dobrý den,

        děkujeme za zajímavý námět na zlepšení iDokladu.

        Přejeme pěkný den

      4. blank Podpora napsal:

        Dobrý den,

        děkujeme za Váš podnět, předáme jej kolegům z vývojového oddělení.

        Přejeme pěkný den

      5. blank Podpora napsal:

        Dobrý den,

        děkujeme za Vaši zpětnou a jsme rádi, že se Vám nová šablona libí. Náměty na vylepšení předáme na naše vývojové oddělení.

        Přejeme pěkný den

    7. blank Jan Šrámek napsal:

      Dobrý den,
      umí aplikace ukládat šablony předvyplněných faktur? Pokud ne, dalo by se to přidat? Dost by nám to usnadnilo práci.

      1. blank Podpora napsal:

        Dobrý den,

        aktuálně tuto funkci iDoklad neobsahuje, nicméně jedná se o velmi zajímavý námět na vylepšení, zvážíme tedy možné rozšíření.

        Přejeme pěkný den

    8. blank Marek Bonczek napsal:

      Dobrý den,
      testuji iDoklad před plánovaným nasazením. Pokud nejsem schopen si sám upravit vzhledy tiskových šablon, tak bych měl jednu drobnost ohledně nastavení položky číslo objednávky na vzhledu Reprezentativní. Náš velký zákazník používá 14 znaků pro označení objednávek a při tisku se pak 2 znaky přelijí na druhý řádek (nevypadá to pěkně). Stačilo by změnit Číslo objednávky na Číslo obj. a vytvořit tím více místa pro samotné číslo objednávky.
      děkuji

      1. Dobrý den, pane Bonczeku,

        děkujeme za využívání iDokladu a zpětnou vazbu. Váš námět předám kolegům na vývojové oddělení k analýze a případné úpravě.

        Přeji hezký den.

    9. blank Ivo napsal:

      Pěkný den,
      ocenil bych větší možnosti nastavení vzhledu faktur, nejvíce mě asi trápí velikost podpisu a razítka, takhle je to hrozně malé.
      Děkuji

      1. Dobrý den,

        děkujeme za zpětnou vazbu. Doporučuji razítko s podpisem co nejvíce ořezat, aby v dokumentu bylo, pokud možno co nejméně nevyužitého bílého místa. Optimální velikost obrázku je 280 x 100 bodu při 96 DPI nebo 900 x 300 bodů při 300 DPI. Obrázky jiné velikosti budou upraveny na tento rozměr. Nicméně váš námět na vylepšení předám kolegům z vývojového oddělení.

    10. blank Antonín napsal:

      Lze nějak odstranit text „Razítko a podpis“ – ani jedno ve faktuře nepoužívám, tak bych rád, aby tam tento text nebyl. Děkuji.

      1. blank Vojtěch z iDokladu napsal:

        Dobrý den,

        děkuji za podnět. Momentálně v iDokladu podpis a razítko nejde vypnout. Standardně se na fakturách objevují podpisy s razítkem i když se nejedná o povinný údaj. Působí to více důvěryhodněji i zákaznici to vítají.

        Kdyby bylo cokoliv nejasného, nebo byste nám potřeboval cokoliv sdělit napište na na e-mail: info@idoklad.cz

        Přeji pěkný den.

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *