• Produkty
  • Kariéra
Skrýt menu
Skrýt formulář
  • Účetní a fakturační software
  • Platební systémy
  • Pokladní systémy
  • Podnikové systémy
  • Mzdové a personální systémy
  • IT infrastruktura
  • Datová analytika
  • Systémy na klíč
  • Produktivita
  • iDoklad
  • Money S3
  • Dotypay
  • Dotykačka
  • Markeeta
  • Prodejna
  • Smart POS
  • Profi Účtenka
  • Profi Pokladny
  • Byznys
  • Ekos
  • incadea.dms
  • Infor CPQ
  • Infor LN
  • Infor OS
  • Infor VISUAL
  • Microsoft Dynamics 365 Cloudová řešení
  • Microsoft Dynamics 365 Business Central
  • Microsoft Dynamics 365 Finance
  • Microsoft Dynamics 365 Sales
  • Microsoft Dynamics 365 Supply Chain
  • Money S4
  • Money S5
  • OneCore
  • Vario
  • Vema
  • Byznys
  • Vario
  • Money S3
  • Správa a bezpečnost IT
  • Cloudová a hybridní infrastruktura
  • HPE GreenLake
  • Outsourcing
  • Modern Workplace
  • Finanční konsolidace
  • Planning, budgeting & forecasting
  • Business Intelligence Competency Center
  • Reporting a vizualizace dat
  • Datové sklady
  • Business Intelligence
  • Master Data Management
  • Elektronické registry
  • Elektronická preskripce
  • Elektronická bezpečnost potravin
  • Elektronické správní řízení
  • Elektronické celnictví
  • Elektronické zdravotní pojišťovnictví
  • Intranet a spolupráce
  • DMS systémy a projektové portály
  • Procesní a intranetové aplikace

Potřebujete poradit s výběrem produktu?

Ano, prosím
  • Produkty
    • Účetní a fakturační software
      • iDoklad
      • Money S3
    • Platební systémy
      • Dotypay
    • Pokladní systémy
      • Dotykačka
      • Markeeta
      • Prodejna
      • Smart POS
      • Profi Účtenka
      • Profi Pokladny
    • Podnikové systémy
      • Byznys
      • Ekos
      • incadea.dms
      • Infor CPQ
      • Infor LN
      • Infor OS
      • Infor VISUAL
      • Microsoft Dynamics 365 Cloudová řešení
      • Microsoft Dynamics 365 Business Central
      • Microsoft Dynamics 365 Finance
      • Microsoft Dynamics 365 Sales
      • Microsoft Dynamics 365 Supply Chain
      • Money S4
      • Money S5
      • OneCore
      • Vario
    • Mzdové a personální systémy
      • Vema
      • Byznys
      • Vario
      • Money S3
    • IT infrastruktura
      • Správa a bezpečnost IT
      • Cloudová a hybridní infrastruktura
      • HPE GreenLake
      • Outsourcing
      • Modern Workplace
    • Datová analytika
      • Finanční konsolidace
      • Planning, budgeting & forecasting
      • Business Intelligence Competency Center
      • Reporting a vizualizace dat
      • Datové sklady
      • Business Intelligence
      • Master Data Management
    • Systémy na klíč
      • Elektronické registry
      • Elektronická preskripce
      • Elektronická bezpečnost potravin
      • Elektronické správní řízení
      • Elektronické celnictví
      • Elektronické zdravotní pojišťovnictví
    • Produktivita
      • Intranet a spolupráce
      • DMS systémy a projektové portály
      • Procesní a intranetové aplikace
  • Kariéra
  • Potřebujete poradit s výběrem produktu?

    Ano, prosím
info@idoklad.cz
SK
CZ
Facebook
Twitter
iDoklad online fakturace
Přihlásit
  • Chytré funkce
    • Online fakturace
    • Sledování příjmů a výdajů
    • Správa obchodních kontaktů
    • Výměna dokladů s účetní
    • Podklady pro finanční úřad
    • Propojení s dalšími službami
  • Ceník
  • Mobilní aplikace
    • iDoklad
    • Profi Účtenka
  • Blog
  • Podpora
  • Přihlásit
  • Vyzkoušet zdarma

Pojďte s námi za oponu, aneb jak vzniká iDoklad

26.3.2014Novinky v iDokladu2 komentářůJiří z iDokladu

Říká se, že nejlepší nápady vznikají u piva. iDoklad dokazuje, že to nemusí být vždycky pravda. První obrysy sice nabral v restauraci (místo piva ale obsluha servírovala krokodýla), další vylepšení už ale vznikala a vznikají v sídle firmy Solitea Česká republika v Brně. Prozradíme vám jak.

Nová vylepšení? Je to souboj priorit

zakulisi_idokladu_radek

S některými členy týmu komunikuje jeho šéf Radoslav Čáp přes Skype.

Místo hospody zasedací místnost, místo barového pultu dlouhý stůl a místo sklenic s pivem lahve s minerální vodou. V takovém, pro někoho možná nekreativním, prostředí se rodí budoucnost iDokladu. Stačí na to menší brainstorming.

A co že se při něm probírá? Přece nápady, nápady a zase nápady.

„Je několik zdrojů, odkud přicházejí. První je od našich uživatelů, kteří posílají podněty na technickou podporu. Další jsou vize a nápady lidí z vývojového týmu i ostatních zaměstnanců firmy. U těch, které zapadají do našeho plánování, vyhodnotíme jejich důležitost a podle toho na nich pracujeme,“ říká vedoucí vývojového týmu iDokladu Radoslav Čáp.

Každý měsíc nový zlepšovák

Právě nápady a připomínky klientů jsou často klíčové.Když totiž vývojáři vidí, že máte s něčím častěji problémy, další plány jdou stranou . Důležité je hlavně to, aby program fungoval, jak má a zákazníci byli spokojeni.

„Samozřejmě se postupně snažíme doplňovat i funkce, které klienti žádají. Jenže to vždycky nejde hned. Už jen vývoj chvíli trvá,“ upozorňuje Čáp.

Délka takové chvíle bývá různá. Od jednoho týdne po několik měsíců. Záleží na složitosti. Letos zatím nasadili vývojáři poměrně vysoké tempo a snaží se dodávat novou funkci každý měsíc.

Reklamace řešíme ještě před vydáním

Není to přitom tak jednoduché. Než se z nápadu stane hotová funkce, projde hlavou, rukama a počítačem několika lidí. Začne se u vedoucího týmu a analytika, od kterých vše přeberou vývojáři. Poté míří funkce k testerce, ke kodérům a UX designerům.

„Testerka nám hotové výstupy vrací s nalezenými chybami a říká, co bychom měli ještě předělat a upravit. Ke klientům tak novou funkci pouštíme až ve chvíli, kdy jsme všichni a se vším spokojení,“ zdůrazňuje vedoucí vývojového týmu iDokladu.

zakulisi_idokladu_tym

Celý proces provází několik brainstormingů a porad, kde se konzultuje, zda se třeba nedá zvolit lepší cesta. O každé vylepšení se tak v důsledku stará přes deset lidí včetně předsedy představenstva Solitea Česká republika Martina Cíglera, který výslednou podobu vylepšení vždy osobně kontroluje.

Cíl? Zlepšit vše co nejrychleji

Tým tak programováním, kódováním a hledáním chyb stráví i několik týdnů. „Vždycky se snažíme, aby se nová funkce dostala ke klientovi co nejdřív. Nechceme všechno zdlouhavě analyzovat a začít programovat třeba až tři měsíce po prvním nápadu. Snažíme se každé vylepšení uvolnit co nejrychleji a pak ho podle reakcí zákazníků upravíme,“ vypráví Radoslav Čáp.

Samozřejmě se ani iDokladu nevyhýbají různé problémy. Největším byla nevhodná technologie, kterou původně iDoklad využíval. Což ovšem v době vzniku nešlo předvídat.

„Byla sice krásná, jenže postupem času se ukázalo, že není kompatibilní se spoustou zařízení, na kterých se dá díky nové technologii používat iDoklad dnes,“ vzpomíná vývojář.

Další novinky jsou na cestě. Třeba částečné úhrady

zakulisi_idokladu_tereza

Nejhezčí část iDokladového týmu, která je vždycky připravená vám pomoci. Právě u Terezy se totiž scházejí vaše dotazy, náměty i připomínky.

Po přechodu na novou technologii také prudce vzrostl počet uživatelů. Nyní jich je přes čtyřicet tisíc. Od řady z nich přicházejí do Solitey e-maily – s kritikou i s pochvalou. Momentálně je jejich poměr padesát na padesát. Což je, nejen u vývojářských firem, výborný výsledek.

Právě spokojenost klientů je pro tým iDokladu hlavní cíl. „Když jsou naši zákazníci s novou funkcí spokojení, ukazuje to, že je známe a že se jim funkce hodí. Pokud se na něco často ptají i potom, co jsme to upravili, je to naše prohra,“ říká Čáp.

Se svým týmem proto připravuje další novinky a vylepšení. Už brzy na přání klientů představí první z nich – částečné úhrady. Tak snad vám přijdou vhod.

  • Byly tyto informace užitečné?
  • AnoNe
Předchozí článek Přiznejte se do pěti minut aneb daňové přiznání na poslední chvíli Další článek Slavíme hranaté výročí: iDoklad má dnes 44 444 uživatelů

2 komentářů. Komentovat

Profilový obrázek
Lukáš(CSW)
2.4.2014 14:46

Tak určitě 🙂

Odpovědět
Profilový obrázek
Anonym
26.3.2014 15:13

Jste si jistí, že ta oranžová barva je ideální pro pracovní prostředí? 🙂

Odpovědět

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Covid-19: Jak virus ovlivnil sociální a zdravotní pojištění
  • Covid-19: co se mění v placení daní
  • Covid-19: OSVČ, zaměstnanec, zaměstnavatel a postup v různých životních situacích
  • Covid-19: Dotace, úvěry, ošetřovné a jiná ekonomická pomoc pro živnostníky a podnikatele
  • Vylepšili jsme vystavování daňových dokladů k platbě

Rubriky

  • Novinky v iDokladu
  • Podnikatelský servis
  • Příběhy podnikatelů
  • Tipy a rady pro uživatele

O nás

  • O nás
  • Kontaktujte nás
  • Kariéra
  • Blog
  • Reference
  • Napsali o nás
  • Pro média

Přehled funkcí

  • Program na faktury
  • Online fakturace
  • Sledování příjmů a výdajů
  • Správa obchodních kontaktů
  • Výměna dokladů s účetní
  • Podklady pro finanční úřad
  • Propojení s dalšími službami
  • Mobilní aplikace

Užitečné odkazy

  • Přihlášení do iDokladu
  • Nápověda iDokladu
  • Webináře
  • Katalog rozšíření k iDokladu
  • Katalog účetních
  • Registrace účetního
  • Účetní a daňový servis
  • Účetní software Money S3
  • ERP systém Money S4
  • Odměna za doporučení
  • Zapojte se do testování iDokladu

Pro vývojáře

  • Vývojářský web
  • iDoklad API
  • Podmínky použití
  • Bezpečnost a zálohování
  • Zásady ochrany osobních údajů
  • Cookie Policy
  • Mapa webu
© Solitea, a.s.
  • Kariéra ➔
  • Na web Solitea ➔
Copyright 2021 Solitea, a.s.
idoklad
money
Profi Účtenka
Profipokladny
Solitea Česká republika