• Produkty
  • Kariéra
Skrýt menu
Skrýt formulář
  • Účetní a fakturační software
  • Platební systémy
  • Pokladní systémy
  • Podnikové systémy
  • Mzdové a personální systémy
  • IT infrastruktura
  • Datová analytika
  • Systémy na klíč
  • Produktivita
  • iDoklad
  • Money S3
  • Dotypay
  • Dotykačka
  • Markeeta
  • Prodejna
  • Smart POS
  • Profi Účtenka
  • Profi Pokladny
  • Byznys
  • Ekos
  • incadea.dms
  • Infor CPQ
  • Infor LN
  • Infor OS
  • Infor VISUAL
  • Microsoft Dynamics 365 Cloudová řešení
  • Microsoft Dynamics 365 Business Central
  • Microsoft Dynamics 365 Finance
  • Microsoft Dynamics 365 Sales
  • Microsoft Dynamics 365 Supply Chain
  • Money S4
  • Money S5
  • OneCore
  • Vario
  • Vema
  • Byznys
  • Vario
  • Money S3
  • Správa a bezpečnost IT
  • Cloudová a hybridní infrastruktura
  • HPE GreenLake
  • Outsourcing
  • Modern Workplace
  • Finanční konsolidace
  • Planning, budgeting & forecasting
  • Business Intelligence Competency Center
  • Reporting a vizualizace dat
  • Datové sklady
  • Business Intelligence
  • Master Data Management
  • Elektronické registry
  • Elektronická preskripce
  • Elektronická bezpečnost potravin
  • Elektronické správní řízení
  • Elektronické celnictví
  • Elektronické zdravotní pojišťovnictví
  • Intranet a spolupráce
  • DMS systémy a projektové portály
  • Procesní a intranetové aplikace

Potřebujete poradit s výběrem produktu?

Ano, prosím
  • Produkty
    • Účetní a fakturační software
      • iDoklad
      • Money S3
    • Platební systémy
      • Dotypay
    • Pokladní systémy
      • Dotykačka
      • Markeeta
      • Prodejna
      • Smart POS
      • Profi Účtenka
      • Profi Pokladny
    • Podnikové systémy
      • Byznys
      • Ekos
      • incadea.dms
      • Infor CPQ
      • Infor LN
      • Infor OS
      • Infor VISUAL
      • Microsoft Dynamics 365 Cloudová řešení
      • Microsoft Dynamics 365 Business Central
      • Microsoft Dynamics 365 Finance
      • Microsoft Dynamics 365 Sales
      • Microsoft Dynamics 365 Supply Chain
      • Money S4
      • Money S5
      • OneCore
      • Vario
    • Mzdové a personální systémy
      • Vema
      • Byznys
      • Vario
      • Money S3
    • IT infrastruktura
      • Správa a bezpečnost IT
      • Cloudová a hybridní infrastruktura
      • HPE GreenLake
      • Outsourcing
      • Modern Workplace
    • Datová analytika
      • Finanční konsolidace
      • Planning, budgeting & forecasting
      • Business Intelligence Competency Center
      • Reporting a vizualizace dat
      • Datové sklady
      • Business Intelligence
      • Master Data Management
    • Systémy na klíč
      • Elektronické registry
      • Elektronická preskripce
      • Elektronická bezpečnost potravin
      • Elektronické správní řízení
      • Elektronické celnictví
      • Elektronické zdravotní pojišťovnictví
    • Produktivita
      • Intranet a spolupráce
      • DMS systémy a projektové portály
      • Procesní a intranetové aplikace
  • Kariéra
  • Potřebujete poradit s výběrem produktu?

    Ano, prosím
info@idoklad.cz
SK
CZ
Facebook
Twitter
iDoklad online fakturace
Přihlásit
  • Chytré funkce
    • Online fakturace
    • Sledování příjmů a výdajů
    • Správa obchodních kontaktů
    • Výměna dokladů s účetní
    • Podklady pro finanční úřad
    • Propojení s dalšími službami
  • Ceník
  • Mobilní aplikace
    • iDoklad
    • Profi Účtenka
  • Blog
  • Podpora
  • Přihlásit
  • Vyzkoušet zdarma

Máme odpovědi na nejčastější dotazy uživatelů iDokladu na téma faktury a párování plateb

8.4.2019Tipy a rady pro uživatele11 komentářůSolitea Česká republika

Jak dostat smazanou fakturu z koše, proč se nepárují platby s fakturami nebo jak nastavit pravidelnou fakturu. S podobnými dotazy se setkávají pracovníci zákaznické podpory iDokladu dennodenně. Rozhodli jsme se na nejčastěji pokládané otázky odpovědět v sérii článků. V prvním dílu jsme se zaměřili na funkce iDokladu.

Jak vytáhnout smazanou fakturu z koše

Do koše se dostanete přes záložku Prodej a Faktury. Najdete ho jako v pořadí pátou položku na liště, která začíná položkou Filtr.

Aby se vám do koše přesouvaly všechny smazané faktury, musíte v Nastavení (ozubené kolečko) – Firma – Další údaje zaškrtnout možnost „Doklady při smazání neodstraňovat trvale, ale přesunout do koše”.

V koši jsou údaje o fakturách šedivé a nelze s nimi nijak manipulovat. Jsou dostupné pouze k prohlížení (můžete se tak podívat, k jakému zboží nebo službě byla faktura vystavena a na všechny její náležitosti). Pokud chcete fakturu obnovit, otevřete ji kliknutím na její číslo v seznamu a na vrchu detailu faktury zvolte Obnovit doklad.

blank

Obnovená faktura se zařadí do číselné řady se svým původním číslem. V případě, že už jste toto číslo mezitím použili pro jinou fakturu, zařadí se obnovená faktura na nejbližší volnou pozici v číselné řadě. O nastavení koše si přečtěte více v našem článku.

Proč se mi nepárují bankovní pohyby s fakturami

Pokud vám přišla platba na bankovní účet, ale nespárovala se s příslušnou fakturou, nejprve si ověřte, že máte předplacený jeden z tarifů Oblíbený nebo Prémiový, a že máte párování správně nastaveno. V případě, že ano, podívejte se, jestli iDoklad bankovní pohyb zaznamenal. Seznam plateb, které iDoklad zaregistroval, najdete v záložce Finance – Banka. Ve sloupci Spárováno vidíte, jestli se platba přiřadila k faktuře.

blank

Pokud platbu iDoklad zaevidoval, ale nespároval s fakturou, problém je ve většině případů v nesprávném nebo chybějícím variabilním symbolu. V takovém případě spárujte doklad ručně – umístěte kurzor myši na platbu a klikněte na Spárovat.

O párování iDokladu s bankou si přečtěte více tady.

Jak a s jakými aplikacemi můžu iDoklad propojit

Připravili jsme pro vás seznam aplikací, které s iDokladem snadno propojíte. Najdete je v našem katalogu rozšíření.

Využijte propojení například s účetními systémy Money S3, S4 a S5, EET řešením Profi účtenka, CRM RAYNET nebo e–shopovou platformou Shoptet. V katalogu ale najdete spoustu dalších možností.

Díky otevřenému API propojíte iDoklad s jakoukoliv aplikací.

Díky otevřenému API propojíte iDoklad s jakoukoliv aplikací.

Možnost propojení přes API je dostupná v tarifech Oblíbený nebo Prémiový. Pro propojení se systémy Money S3, S4 a S5, Pohoda a Altus Vario vám stačí Základní tarif.

Jak nastavím pravidelnou fakturu

Pravidelné faktury vám ušetří spoustu času. Pokud třeba každý měsíc vystavujete ručně fakturu za nájem nebo webhosting, iDoklad ji může posílat za vás – automaticky – jako když si nastavíte trvalý příkaz v bance.

Pravidelnou fakturu si nastavíte pod tlačítkem vystavení nové faktury (žluté +) – vyberete Pravidelná faktura. Podrobný návod, jak na to, najdete tady, nebo se podívejte na krátký videonávod.

Využijte i další možnosti automatizace v iDokladu jako například automatické upomínky nebo automatické poděkování za úhradu.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Brzy vydáme další díl, ve kterém odpovíme na otázky týkající se nastavení a účetních záležitostí. Případně kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailu info@idoklad.cz, na našem Facebooku nebo telefonicky na +420 549 522 506.

  • Byly tyto informace užitečné?
  • AnoNe
Předchozí článek Novinky pro OSVČ a malé firmy za březen 2019 Další článek „Mýtů kolem první pomoci je ve společnosti stále nezdravě mnoho,” upozorňuje Petr Urban z Akademie dobrovolných záchranářů

11 komentářů. Komentovat

Profilový obrázek
Dominik
16.12.2019 21:29

Dobrý den,
můžete mě prosím navést, jak spárovat dvě faktury k jedné platbě?
Předem díky.

Odpovědět
Romana z iDokladu
Romana z iDokladu
18.12.2019 9:41

Dobrý den,

děkujeme za komentář. K platbě v sekci Finance > Banka v tuto chvíli nelze přiřadit více faktur. Faktury můžete uhradit samostatně v sekci Prodej > Faktury kliknutím na tlačítko Uhradit u dané faktury. Děkujeme však za podnět k úpravě iDokladu, zaregistrovala jsem ho pod číslem 88281 a předala k analýze a případnému zapracování do nové verze iDokladu kolegům z vývojového oddělení.

Přejeme krásný den.

Odpovědět
Profilový obrázek
Stanislav
14.11.2019 16:45

Chtěl bych se zeptat jak to vypadá s českou spořitelnou

Odpovědět
Romana z iDokladu
Romana z iDokladu
15.11.2019 9:07

Dobrý den, Stanislave,

děkujeme za zprávu i zájem o vývoj iDokladu. Situaci s Českou spořitelnou sledujeme, nicméně banka prozatím nezasílá e-mailové notifikace o změně stavu na účtu ve formátu, který je potřebný pro párování v iDokladu.

Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.

Odpovědět
Profilový obrázek
Michal
17.7.2019 13:01

Dobrý den,
Budete přidávat i další banky pro automatické párování plateb? Např. Equa bank. Děkuji

Odpovědět
Podpora
Podpora
29.7.2019 13:31

V současné době podporujeme párování výpisů u 70% bank používaných v iDokladu. Některé banky (mBank, Česká spořitelna a Slovenská sporiteľňa) však bohužel neposílají e-mailové notifikace o změně stavu na účtu ve formátu, který je pro párování v iDokladu nezbytný. Situaci u bank však monitorujeme.

Přejeme pěkný den

Odpovědět
Profilový obrázek
Jan Kyselák
2.2.2020 16:07

Dobrý den, je tedy v plánu Equa bank ? Ta notifikace emailem posílá. Děkuji.

Odpovědět
Zuzana z iDokladu
Zuzana z iDokladu
4.2.2020 14:23

Dobrý den,
Equa bank momentálně nezasílá notifikace obsahující všechny potřebné náležitosti pro to, abychom je mohli zpracovat v rámci automatického párování plateb.
Přeji příjemný den.

Odpovědět
Profilový obrázek
Marenka
25.4.2019 9:20

Díky za info https://www.idoklad.cz/blog/mame-odpovedi-na-nejcastejsi-dotazy-uzivatelu-idokladu-funkce

Odpovědět
Profilový obrázek
Jaromír Kratochvíl
20.4.2019 10:37

Pravidně i dnes se mi nedaří vytisknout nově napsanou fakturu.Proč ? Postupuji standarně,:kliknu na položku vytisknout, objeví se mi okno s fakturou ,po dvojkliku na tisk se nic neděje.!!!!
MUDr.Kratochvíl ,fi JARSAZA s.r.o

Odpovědět
Podpora
Podpora
23.4.2019 9:10

Děkujeme za zpětnou vazbu, v tomto ohledu doporučím provést promazání paměti prohlížeče, alternativně prosím vyzkoušejte tisk v jiném prohlížeči a to v aktuální verzi.
V případě přetrvávajících komplikacích kontaktujte prosím naši technickou podporu.

Přejeme pěkný den

Odpovědět

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Covid-19: Jak virus ovlivnil sociální a zdravotní pojištění
  • Covid-19: co se mění v placení daní
  • Covid-19: OSVČ, zaměstnanec, zaměstnavatel a postup v různých životních situacích
  • Covid-19: Dotace, úvěry, ošetřovné a jiná ekonomická pomoc pro živnostníky a podnikatele
  • Vylepšili jsme vystavování daňových dokladů k platbě

Rubriky

  • Novinky v iDokladu
  • Podnikatelský servis
  • Příběhy podnikatelů
  • Tipy a rady pro uživatele

O nás

  • O nás
  • Kontaktujte nás
  • Kariéra
  • Blog
  • Reference
  • Napsali o nás
  • Pro média

Přehled funkcí

  • Program na faktury
  • Online fakturace
  • Sledování příjmů a výdajů
  • Správa obchodních kontaktů
  • Výměna dokladů s účetní
  • Podklady pro finanční úřad
  • Propojení s dalšími službami
  • Mobilní aplikace

Užitečné odkazy

  • Přihlášení do iDokladu
  • Nápověda iDokladu
  • Webináře
  • Katalog rozšíření k iDokladu
  • Katalog účetních
  • Registrace účetního
  • Účetní a daňový servis
  • Účetní software Money S3
  • ERP systém Money S4
  • Odměna za doporučení
  • Zapojte se do testování iDokladu

Pro vývojáře

  • Vývojářský web
  • iDoklad API
  • Podmínky použití
  • Bezpečnost a zálohování
  • Zásady ochrany osobních údajů
  • Cookie Policy
  • Mapa webu
© Solitea, a.s.
  • Kariéra ➔
  • Na web Solitea ➔
Copyright 2021 Solitea, a.s.
idoklad
money
Profi Účtenka
Profipokladny
Solitea Česká republika