E-mail s poděkováním za úhradu – nastavení

Nastavení / záložka E-maily /  Poděkování za úhradu

Domů  Předchozí  Další

 

IK_skok_jinam Nastavení

Kartu otevřete v záložce E-maily poklepáním na odkaz Poděkování za úhradu.

Nastavíte zde hlavičku a text e-mailů, které iDoklad bude odesílat vašim odběratelům při přijetí úhrady faktur. Podmínkou pro automatické odesílání poděkování je zapnuté automatické párování bankovních výpisů s fakturami a zapnutá funkce Zasílání poděkování v Nastavení prodeje. Kromě automatického odesílání lze poděkování posílat přímo při ručním přidávání úhrady k faktuře.

Úhrady, ke kterým bylo odesláno poděkování, jsou v seznamu úhrad označené ikonou IK_podekovani.

IK_odrazka Předmět – vzorová hlavička e-mailové zprávy obsahuje proměnnou se jménem vaší firmy a číslem dokladu, který byl uhrazený. Hlavičku si můžete libovolně upravit, např. doplněním dalších proměnných.

IK_odrazka Tělo e-mailu – text vlastní e-mailové zprávy si opět definujete pomocí řady proměnných. V poli je námi sestavený vzorový text včetně oslovení, pozdravu a vašeho jména, který si podle potřeby upravte.

Přehled použitelných proměnných najdete přímo na kartě vpravo pod ikonou otazníku.