Když se párkrát ponoříte do nastavení iDokladu, uvidíte, že díky našim radám si svou práci výrazně zjednodušíte. Navíc jste možná teď v situaci, že si musíte hlídat finance víc než kdy dřív. I s tím vám pomůžeme.
jak si správně nastavit upomínky k neuhrazeným fakturám,
jak poznáte, že si váš zákazník fakturu jen prohlédl, ale nezaplatil,
jak si nastavit párování iDokladu s příchozími platbami na bankovním účtu
nebo vám v našich webinářích vysvětlíme, jak můžete efektivně sledovat Vaše cash flow.
Pak stačí jeden jednoduchý krok.
Již dříve jsme pro vás nachystali několik webinářů, kde jdeme víc do hloubky a zaměřujeme se třeba na to, jak za vás může iDoklad automaticky posílat faktury. Na záznamy z minulých webinářů se můžete podívat hned teď.
Představíme jednotlivé sekce iDokladu, jako je Přehled, Prodej či Finance, a jejich možnosti.
Poradíme, jak si fakturaci ještě víc zjednodušíte a zefektivníte třeba evidenci nákladů a úhrad.
Společně krok za krokem vystavíme první fakturu.
Ukážeme si, jak snadno automatizovat fakturaci u pravidelných zákazníků.
Ukážeme si, jak okamžitě a bez dohledávání poznat, které faktury vám již zákazník uhradil, a které ještě ne.
Poradíme, jak si nedělat starosti s připomínáním se neplatícím zákazníkům a nechat to iDoklad udělat za vás.
Ukážeme, jak si s pomocí iDokladu vyřešit své daně nebo kontrolní hlášení.
Řekneme si, jak iDoklad propojit se svou účetní a předávat ji doklady bez nutnosti osobní návštěvy.
Ukážeme si, jak okamžitě a bez dohledávání poznat, které faktury vám již zákazník uhradil, a které ještě ne.
Poradíme, jak si nedělat starosti s připomínáním se neplatícím zákazníkům a nechat to iDoklad udělat za vás.