Představte si, že vystavujete fakturu za zboží, které právě prodáváte nebo odesíláte zákazníkovi. Čeká vás naťukávání zboží nebo jeho nahrávání z ceníku. To ale vyžaduje čas. Tak raději vezměte do ruky čtečku a zboží na fakturu přidejte jediným pípnutím. Pojďme se na práci urychlující srpnové novinky podívat podrobněji.
Načítání produktů nebo služeb z ceníků na fakturu není nic nového, ale jak zboží do ceníků rychle dostat? Nyní vám stačí běžná klávesnicová čtečka čárových kódů a máte vystaráno:
Zjistěte také, k čemu ceníkové položky slouží a vytvářejte díky nim neodolatelné cenové nabídky.
Po zanesení čárového kódu do ceníku můžete zboží na faktury přidávat pomocí čtečky kódů:
Náš tip: Pokud potřebujete na fakturu přidat více kusů jednoho druhu zboží, stačí kód naskenovat jednou a upravit na faktuře políčko Množství.
Samozřejmostí je automatická úprava skladových zásob – po přidání zboží (nebo více kusů zboží) na fakturu iDoklad ihned upraví počet kusů ve skladu.
Součástí Oblíbeného a Prémiového tarifu je sdílení dat přes API. To umožňuje propojit iDoklad s vaším e-shopem nebo dalšími softwary. Jak ale zjistíte, kolik dotazů jste už vyčerpali?
A do třetice všeho dobrého. Potěšíme všechny klienty Moneta Bank a Unicreditu. iDoklad totiž nově podporuje párování plateb i s těmito bankami.
Párování s bankou vás zbaví neustálého kontrolování účtu a manuálního označování zaplacených faktur. iDoklad celý proces ohlídá za vás, pokud máte účet u:
Pokud ještě s bankovním účtem svůj iDoklad nemáte spárovaný, mrkněte, jak na to.
Ve vývoji novinek pokračujeme! V tuto chvíli testujeme doplnění prodejek o automatické zaokrouhlování. Tak vám snad brzy představíme výsledek.
22 komentářů. Komentovat
Koukám, že tu nejsou starší posty, a že jich tu od zavedení tarifikace byly tuny pochvalných.. No kdo by se tím chlubil, co? Cenzura..
nic, bez ceníku za to co člověk potřebuje je to k prdu, nic se nezměnilo, vidím že nezmění tak papa, raději excel a jednou za 3 roky pěkná dovolená
Dobrý den – posílám dva návrhy na vylepšení:
1/ Stahované PDF by mělo k sobě (do sebe) volitelně připojovat i nahranou PDF přílohu. Takto schovaná/nahraná jen v editaci faktury je víceméně k ničemu.
2/ Název stahovaného souboru by měl obsahovat nejen číslo faktury, ale také jméno dodavatele nebo odběratele. Každému (opravdu nejen účetním na obou stranách) tohle ulehčí manipulaci se soubory.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a náměty ke zlepšení iDokladu. Předáme je k případnému rozšíření do některé z dalších verzí kolegům z vývojového oddělení.
Přejeme pěkný den
Používám 3 roky. Mám stejný názor a uvažuji o ukončení iDokladu. Kdyby byl tarif do 70kč měsíčně, ok, ale jinak pro malé fakturanty je to drahé. Kde je WIN-WIn pánové z iDokladu ?
Také přemýšlím že odejdu, cena je pro mých 5 faktur měsíčně hodně vysoká. Potřebuji automatické vystavování faktur a párování s bankou. Nic jiného. Až mi vyprší předplatné, které jsem se zdráhal zaplatit, tak ho neprodloužím. Jedině, že by se vešlo pod 1.000,- ročně s funkcema pro mé potřeby.
Dobrý den, zajímalo by mě co se stane v situaci kdy mi dojde počet požadavků a zákazník si na e-shopu objedná zboží a čeká na EET kód? jak této situaci předejít?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
limity API požadavků u jednotlivých tarifů jsou stále platné, nicméně v případě, že v daném měsíci jejich počet překročíte, nedojde k ukončení komunikace mezi iDokladem a externí aplikací pomocí API rozhraní. Naše obchodní oddělení obdrží notifikaci o překročení limitu u Vašeho účtu a kolegové z obchodní oddělení Vás budou následně kontaktovat s nabídkou individuálního tarifu, který bude obsahovat více API požadavků. O možnosti individuálního tarifu v případě, že požadujete větší počet API požadavků nebo uživatelských přístupu se zmiňujeme i v našem ceníku.
Přejeme pěkný den
Je to super
Dobrý den,
bohužel opět nepřišla aktualizace, na kterou stále čekám a to vystavení objednávky, nemyslím si, že by to mělo být nějak složité. Při této příležitosti si opět jako platící zákazník neodpustím poznámku, že tarify jsou naprosto nesmyslně nastavené, byl bych pro, kdyby tvůrci idokladu přešli na možnost výběru služeb za určitou cenu. Pokud dnes něco chci musím zaplatit za dalších x služeb, které nechci! Můj jednoduchý požadavek, chci vystavovat faktury, vést evidenci přijatých faktur, zálohová faktury, pokladnu, vystavovat objednávky a párovat s bankou. Nechci API, EET,ceník a sklad, zákaznickou podporu, přiznání k dani, automatické upomínky, mobilní aplikace apod., ale musím za ně platit.
Přesně tak , kvůli párování plateb se musí nastavovat „Oblíbený tarif“ …. A kdoví jestli vůbec oblíbeným je ….. A máte v něm spoustu funkcí které nepoužíváte.
Jo tak přesně z tohoto důvodu jsem odešel. Tvůrcům iDokladu jsem navrhoval přesně to stejné – zrušit tarify a zavést objednávání jen těch služeb, které skutečně chci. Za svých 5-10 fa měsíčně jsem ochoten platit, ale ne za tarif, ve kterém 90 pct věcí nevyužívám…
Tak tim padem prepalcenim zafinancujeme vyvoj dalsich (ne)uzitecnych funkci pro iDoklad. Obecne baliiky jsou vyhodne, nemusi se unavovat zjistovanim toho co zakaznik doopravdy potrebuje. Na jinou stranu nevidime do statistik pouzivani techto funkci zakazniky, kteri si v klidu iDoklad uzivaji a nemaji duvod psat komentare…
Super hlídání API, které nelze při implementaci ani otestovat: dřív byly účty zdarma, tak se na to zavedl jeden extra. Dnes ani na otázku platícího zákazníka se nenamáhá podpora odpovědět, zda existuje nějaký testovací účet či jak lze při vývoji otestovat správné chování. Zavádět nové funkce do po zpoplatnění naprosto nefunkčního ekosystému je šaškárna…
Dobrý den,
pro otestování Vašeho API rozhraní můžete využít účet například pouze s měsíčním předplatným, nově založený účet potom má po dobu 60 dní zkušební Prémiové předplatné, které API obsahuje.
Přejeme pěkný den
Novinky se budou obrovsky hodit zejména té převážné většině uživatelů, kteří využívají tarif „Zdarma“ :)). Já si přešla na fakturaci v Calcu a tu mám bez omezení, na tu moji 1 až 2 faktury denně to stačí, platit za vystavení faktur skoro 2tis ročně je prostě moc, když jediné co potřebuji je fakturace a kontrola úhrad.
Bude umět číst ean kódy i Profi účtenka ?
Dobrý den,
načítání EAN kódu pomocí fotoaparátu daného zařízení připravujeme do nové verze Profi Účtenky.
Přejeme pěkný den
Pokud používám profi účtenku na počítači s Windows plánujete i propojení klasické čtečky s profi účtenkou ?
Do některé z dalších verzí aplikace Profi Účtenka plánujeme možnost přidání čtečky pro použití na Windows 10.
Dobrý den, kde prosím získám čárový kod pro svoje výrobky? Myslel jsem, že automaticky nějak od Vás, ale pochopil jsem, že idoklad s čárovými kody spolupracuje jen v případě, že už je na zboží mám. Díky za odpověď Igor Nešpůrek
Dobrý den,
iDoklad čárové kódy přímo negeneruje a do ceníku tedy lze načíst již vytvořené čárové kódy k ceníkovým položkám.
Přejeme pěkný den