Zákaznická podpora

Záložka Zákaznická podpora

Domů  Předchozí 

 

IK_skok_jinam Ovládání aplikace

Pod ikonou ik_rychla_napoveda jsou tři záložky – GDPR, Nápověda a Zákaznická podpora. V záložce Zákaznická podpora najdete seznam vašich příspěvků do zákaznické podpory.

Zákaznická podpora

V případě jakýchkoli dotazů můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu. Kontaktujete ji prostřednictvím odkazu Zákaznická podpora, který je dostupný z jakéhokoli místa aplikace v pravé části horního menu pod ikonou ik_rychla_napoveda nebo pomocí odkazu Napište nám, který najdete úplně dole pod ikonami Facebooku a Twitteru.

Jsou tyto údaje správné?

Při prvním přihlášení do zákaznické podpory si prosím zkontrolujte, případně opravte nebo doplňte své údaje. Pro jejich automatické doplnění můžete po zadání IČ využít odkaz Načíst údaje z registru firem ARES. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou.

Opravenými údaji můžete aktualizovat své údaje v nastavení pomocí zatržítka Změnit údaje i v nastavení.

Ověření správnosti údajů

Ověření správnosti údajů

Po stisknutí tlačítka Potvrdit budete přesměrováni do zákaznické podpory.

IK_upozorneni Registraci do zákaznické podpory může provádět pouze majitel firmy. Po první přihlášení již mohou dotazy do zákaznické podpory posílat i ostatní uživatelé připojení k dané firmě.

 

Váš dotaz můžete vkládat pomocí tlačítka Nový příspěvek. U nového příspěvku vyplňte pole Předmět a Popis příspěvku, kde prosím co nejpřesněji popište váš problém a způsob, jakým jste popisovaný stav navodili. Ke svému dotazu můžete také přiložit soubor pomocí tlačítka Načíst soubor. Křížkem IK_smazat_cerny soubor případně odeberete. Příspěvek odešlete pomocí tlačítka Odeslat.

Nový příspěvek

Nový příspěvek

Všechny své příspěvky si můžete prohlédnout v Seznamu příspěvků, na který se přepnete kliknutím na modrý pruh na levé straně. Kliknutím na vybraný příspěvek ze seznamu si zobrazíte jeho detail.

Na příchozí odpověď na váš dotaz vás upozorní číslo u ikony Zvonečku. Po jeho stisknutí se vám zobrazí seznam příspěvků. Kliknutí na libovolný příspěvek se opět přepnete na jeho detail.

 

Pomocí smajlíků, které najdete na detailu příspěvku u každé odpovědi ze zákaznické podpory, můžete ohodnotit, jak jste byli s odpovědí spokojeni.

Hodnocení příspěvku

Hodnocení příspěvku