IK_skok_jinam EET

Svůj účet v iDokladu můžete propojit s aplikací Profi Účtenka. Všechny doklady vystavené v Profi Účtence se po vystavení přenesou do iDokladu. Do Profi Účtenky si můžete také přenést svůj ceník z iDokladu. Postup propojení je následující:

 

IK_Odrazka_01 Aplikaci Profi Účtenka si nainstalujete do svého chytrého telefonu nebo tabletu.

IK_Odrazka_02 V iDokladu přidáte nové externí pokladní zařízení pomocí našeho průvodce. Postup pro jeho přidání naleznete zde. Ve druhém kroku průvodce vyberete Typ Externí pokladní zařízení a dále postupujte podle návodu.

IK_upozorneni Pokud chcete pouze propojit iDoklad s ProfiÚčtenkou a nemáte certifikát EET, zvolte ve čtvrtém kroku průvodce možnost Nemám certifikát.

Vytvoření externího prodejního zařízení

Vytvoření externího prodejního zařízení

IK_Odrazka_03 V detailu vytvořeného externího zařízení stisknete tlačítko Generovat PIN. Vygeneruje se vám kód, který je nutné do 5 minut zadat do aplikace Profi Účtenka.

Vygenerování PIN pro propojení s Profi Účtenkou

Vygenerování PIN pro propojení s Profi Účtenkou

ik_odrazka_04 V Profi Účtence v nastavení na záložce iDoklad zadáte vygenerovaný PIN a stisknete tlačítko Spárovat.

ik_odrazka_05 Profi Účtenka je nyní spárovaná. Můžete si přenést svůj ceník z iDokladu pomocí tlačítka Synchronizace ceníku. Nyní můžete vytvářet účtenky přidáváním položek a zadáváním částky. Po připojení zařízení k internetu odešle aplikace všechny doklady do iDokladu.

 

IK_upozorneni Prodejky přenesené do iDokladu z aplikace Profi Účtenka nelze editovat a nelze je z iDokladu ani smazat.